۲ مطلب در ژوئن ۲۰۲۳ ثبت شده است

خرید اکانت،کد،سرور،کانفیگ و اشتراک اسفند 1402

H

خرید اکانت،کد،سرور،کانفیگ و اشتراک

خرید اکانت،کد،سرور،کانفیگ و اشتراک napesternetv

خرید سرور اختصاصی vmess برای برنامه napesternetv اندروید و آیفون

اگر از برنامه napesternetv در گوشی آیفون یا اندرویدی خود برای اجرا کد های vmess و vless دارید و قصد تهیه اشتراک اکانت سرور اختصاصی NapesternetV رو دارید، کافیست مقاله را تا انتها مشاهده کنید.

برنامه napesternetv یکی از بهترین vpn ها برای گوشی های اندروید و آیفون است و سرعت فوقالعاده ای دارد، اما این برنامه به تنهایی کارایی ندارد و شما برای استفاده از آن نیاز به اکانت اختصاصی napesternetv دارید که در ادامه نحوه خرید کانفیگ برای napesternetv رو برای شما توضیح میدهیم.

برنامه نپسترنت وی از تمامی پروتکل ها vmess و... پشتیبانی میکند و همچنین شما میتوانید فایل های کانفیگ npv هم به این برنامه وارد و استفاده کنید.

نرم افزار napesternetv قابلیت اضافه کردن لینک سابسکرایب رو هم داره و شما میتونید لینک سابسکرایب رو به برنامه اضافه کنید و با اپدیت کردن سرور های جدید دریافت کنید.

اگر در این روزهای فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی ، به سراغ فیلترشکن های مختلف رفته باشید ، متوجه شده اید که اکثر این ابزار ها از کار افتاده اند و به هیچ وجه کاربران نمیتوانند از آنها استفاده کنند. در این اوضاع فقط فیلترشکن های اشتراکی هستند که کار مردم را رواج میدهند و مردم با استفاده از آنها میتواننند کارهای روزمره اینترنتی خود را انجام دهند که بیشتر اوقات همین اشتراکی ها هم با اختلال مواجه هستند و باعث آزار و اذیت کاربران شده است و کاربران این سوال را دارند که چرا حتی فیلترشکن های پولی و اشتراکی هم کارایی ندارند ؟

📷خریدسرور،کانفیگواشتراکvmessاختصاصی-v2rayNG

طبق برسی هایی که من تا این لحظه انجام دادم، متوجه شدم که اکثر فیلترشکن های پولی و رایگان یا به طور کامل از کار افتاده اند، یا سرعت خیلی پایینی دارند و یا اینکه ساعاتی در روز به طور کامل قطع هستند.اما آیا واقعا باید قید دنیای اینترنت را در این اوضاع زد ؟ جواب خیر است چون فیلترشکن هایی هستند که کیفیت و سرعت بسیار بالایی دارند و با تمام اینترنت ها سازگار هستند و به طور 24 ساعته وصل هستند. دو فیلتر شکنی که مورد تایید بنده هستند یکی فیلتر شکن اکسپرس وی پی ان و دیگری سرور های vmess و vless هستند .گزینه دوم یعنی کانفیگ های vmess و vless سرعت و کیفیت خیلی بیشتری از اکسپرس دارند و برنامه های زیادی از جمله v2rayNG و napsternet و Fair و ShadowLink و .. اجرا کننده این کد ها هستند.

تهیه و دانلود کانفیگ اختصاصی و خصوصی vmess اپلیکیشن napesternetv

به هر حال فرقی نمیکنه شما از کدوم نرم افزار اجرا کننده پروتکل vmess و vless استفاده کنید. مهم اینه که شما از یه سرور اختصاصی و با کیفیت و پرسرعت vmess استفاده کنید. البته ناگفته نماند که کانال های تلگرامی زیادی هستند که سرور های رایگان وی ام ای اس اس vmess رو منتشر میکنند و همونطور که گفتم سرور های رایگان و این رایگان ها نهایت یک یا دو ساعت کار میکنند و بعد قطع میشن و به همین خاطر اکثر کاربران آزرده خاطر میشن و به دنبال تهیه کد کانفینگ اختصاصی vmess هستند.

من به شخصه خودم از زمان شروع محدودیت ها یکی از این سرور های اختصاصی vmess رو از یک کانال تلگرامی خریدم و خداروشکر بعد از گذشت 15 روز هنوز نیم ساعت هم قطعی نداشتم و به صورت 24 ساعته وصل بودم.سه روز بعد از خریدم وقتی سرعت و کیفیت فوقالعاده این فیلتر شکن رو دیدم قصد داشتم بیام و به شما عزیزان هم معرفی کنم اما گفتم صبر کنم و این اشتراک رو کامل و در تمام شرایط تست کنم و بعد معرفی کنم.

و خداروشکر تا این لحظه یعنی بعد 15 روز هیچ گونه قطعی نداشته و تمام نیاز های روزمره من رو رفع کرده و با استفاده از این سرور میتونم به راحتی و پرسرعت از اینستاگرام،واتساپ ، توییتر ،یوتیوب و بازی فری فایر استفاده کنم .ادرس کانالشون رو در پایین قرار میدم البته بدون رضایت خودشون هست و اگر بعدا این مطلب رو ببینند و درخواست بدن پاکش میکنم . دوس داشتید شما هم تهیه کنید ازشون

لینک دانلود:

https://mobi.dm3.ir/content/719

۰ ۰ ۰ دیدگاه

روش های کسب درآمد از تیک تاک در خرداد 1402

 

جوایز TikTok

مزایا و پاداش

جوایز TikTok چیست و چگونه می توانم آنها را کسب کنم؟

جوایز TikTok نشانه قدردانی TikTok از جامعه باورنکردنی ما از کاربران در سراسر جهان است. این واحد پولی است که تحت برنامه ارجاع TikTok به دست آورده‌اید.

هنگامی که یک کاربر فعلی، کاربر جدیدی را برای پیوستن به پلتفرم دعوت می کند، می توان جوایز TikTok را به دست آورد. به محض اینکه کاربر جدید یک نمایه ایجاد می کند و از طریق کد دعوت دوست خود وارد می شود، ارجاع دهنده شروع به کسب درآمد می کند. برای کسب درآمد بیشتر از طریق جوایز TikTok، کاربران جدید می‌توانند در کارهای منظم تماشای ویدیو شرکت کنند که از صفحه فعالیت قابل دسترسی است. اینها کاربر جدید و ارجاع دهنده آنها را قادر می سازد تا جوایز TikTok را کسب کنند.

چنین فعالیت های تماشای ویدیو معمولاً محدود به زمان هستند. بنابراین کاربر جدید باید ویدیوها را در بازه زمانی مشخص شده تماشا کند تا هر دو طرف واجد شرایط دریافت جوایز باشند. به بررسی صفحه فعالیت برای آخرین به روز رسانی ها و پیشنهادات ادامه دهید!

با جوایز TikTok چه چیزی می توانم دریافت کنم؟

می‌توانید پاداش‌های ارجاع TikTok را که به سختی به دست آورده‌اید، با پول واقعی بازخرید کنید. اما این همه ماجرا نیست! همچنین می‌توانید از جوایز TikTok خود به‌عنوان کوپن یا شارژ تلفن همراه در برخی کشورها استفاده کنید. پاداش ها با نرخ ثابت به پول نقد تبدیل می شوند. برنامه TikTok خود را برای جزئیات بیشتر در مورد جوایز موجود در کشورتان بررسی کنید.

چگونه می توانم پاداش های TikTok را به صورت نقدی برداشت کنم؟

برداشت نقدی جوایز TikTok فرآیندی بدون دردسر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کانال های پرداخت الکترونیکی خود مانند پی پال یا حساب بانکی خود را به TikTok پیوند داده و مبلغ مورد نظر را برداشت کنید. کسب درآمد از طریق TikTok هرگز آسان نبوده است!

آیا حداقل آستانه یا محدودیتی برای مبلغی که می توانم برداشت کنم وجود دارد؟

از آنجایی که TikTok یک پلتفرم جهانی است، مناطق مختلف آستانه و محدودیت های متفاوتی خواهند داشت. کاربران تنها با رعایت این دستورالعمل ها می توانند پول نقد خود را برداشت کنند.

به عنوان مثال: در تایلند، آستانه 10 THB (بات تایلند)، 30 THB، 60 THB و 100 THB است. اکنون اگر کاربر 35 THB داشته باشد، می تواند 10 یا 30 را برداشت کند و به جمع آوری امتیاز بیشتر ادامه دهد. با این حال، اگر آنها به 100 THB برسند، کل مبلغ را می توان در یک بار برداشت. برنامه TikTok محلی خود را بررسی کنید تا ببینید چگونه در کشور شما کار می کند!

آیا محدودیتی برای دریافت پاداش TikTok وجود دارد؟

در حال حاضر، هیچ محدودیتی در مورد میزان امتیاز ارجاع TikTok که می‌تواند توسط یک کاربر تحت جوایز TikTok کسب شود، وجود ندارد. با این حال، در مصر، مراکش و پاکستان، یک کاربر تنها می‌تواند تا 100 کاربر جدید را در روز دعوت کند و بر این اساس پاداش دریافت می‌کند.

آیا پاداش‌های TikTok منقضی می‌شوند؟

پاداش‌های TikTok پس از دریافت توسط کاربر منقضی نمی‌شوند. با این حال، در اندونزی و تایلند، اگر کاربر برای 30 روز متوالی وارد برنامه TikTok نشده باشد، پاداش‌ها از بین می‌رود. اگر به هر دلیلی برنامه ارجاع را به پایان برسانیم، همه کاربران ما از قبل به خوبی مطلع خواهند شد. به این ترتیب، آنها می توانند پاداش های TikTok خود را قبل از خاموش شدن برنامه پس بگیرند.

آیا می توانم جوایز TikTok خود را به روش دیگری از دست بدهم؟

کاربران معمولاً پس از کسب جوایز TikTok خود را از دست نمی‌دهند، با این حال، اگر حسابی به‌عنوان یک حساب ساختگی یا هرزنامه تشخیص داده شود، آنها اجازه نخواهند داشت پاداش‌های TikTok خود را در مقابل هر چیزی برداشت کنند.

۰ ۰ ۰ دیدگاه


شیشوان بوک

دانلود دوره های آموزشی پرایس اکشن
https://www.facebook.com/MobileSina
https://www.instagram.com/Mobile.sina7

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی