محصولت سامسونگ با تخفیف استثنایی
دانلود برنامه اورجینال و اصلی Meatal Scan Nasa + اپلیکیشن جی پی اس MetalScan GPS Fix + فیلم آموزش

دانلود برنامه اورجینال و اصلی Meatal Scan Nasa + اپلیکیشن جی پی اس MetalScan GPS Fix + فیلم آموزش

دو برنامه هدیه همراه با متال اسکن به شما داده خواهد شد. یکی برنامه اسکن سه بعدی زیر زمین و یکی هم برنامه اسکن زمین مثل فلزیاب و گنجیاب بوقی که با این دو برنامه همراه با متال اسکن ناسا (اسکن ماهواره ای زیر زمین) میتوانید استفاده کنید.

برنامه scorpion mtl یکی از بهترین اپلیکیشن های گنجیاب و دفینه یاب در دنیا می باشد که گوشی موبایل شما را به یک دستگاه حرفه ای اسکن زیر زمین تبدیل می کند که به صورت بوقی کار می کند. برنامه های زیادی هستند که برای سرگرمی ایجاد شده اند و توانایی تشخیص درست گنج و فلز را ندارند و تنها با هدف سرگرمی ایجاد شده اند. اما برنامه فلزیاب scorpion mtl دارای قدرت فوق العاده بالایی می باشد که به شما کمک می کند جاهای مختلف را اسکن کرده و در صورت وجود گنج، دفینه و … به صورت صدای بوق به شما اطلاع میدهد.همه جا قیمت حداقل از 300 الی 780 هزار تومنه ،ولی با مدت محدود با قیمت استثنایی   45گذاشتم،خداییش دست بجنبونیییید رفقا.مخلصم.

لینک دانلود 

https://turk7.ir/product/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%A8-Metal-detector-gold-scanner

رنامه اسکن سه بعدی زیر زمین STAR TREK 3D

اپلیکیشن Star Trek 3D ( استار تریک تری دی ) یا برنامه scorpion gpr یکی از برنامه های هدیه که ارزش آن 500 هزار تومان می باشد در کنار ناسا متال اسکن (گنجیاب و دفینه یاب ماهواره ای ناسا) به شما داده می شود که می توانید هر جایی را به صورت سه بعدی اسکن کنید. با اسکن تصویری زیر زمین می توانید از نقاط پیدا شده توسط متال اسکن اطمینان کامل داشته باشید و به راحتی کارحفاری را انجام دهید. برنامه Star Trek 3D یک برنامه مخصوص گوشی های اندروید می باشد که همچون برنامه Rover uc 3d است. با این تفاوت که تنها مخصوص برای گوشی هست و گوشی موبایل شما را به یک اسکنر و ردیاب حرفه ای گنج و دفینه تبدیل می کند.

برنامه گنج یاب و دفینه یاب حرفه ای به ارزش 1 میلیون تومان هدیه ما به شما در کنار برنامه اسکن ماهواره ای زیر زمین ناسا

 

برنامه Star Trek 3D استار تریک تری دی یا برنامه Scorpion GPR 

برنامه Scorpion MTL

 

 

نسخه جدید:

 

سازگاری با گوشی های جدید

قابلیت نصب روی چند گوشی بدون محدودیت

بهینه سازی سرعت

بهبود عملکرد

بهینه سازی کدهای برنامه

افزایش سرعت اسکن

و برخی موارد دیگر …

 

 

توجه داشته باشید، هیچ برنامه بهتری بجز متال اسکن وجود ندارد. برنامه هایی تحت عنوان برنامه روور یوسی Rover uc که مربوط به شرکت OKM هست ، برنامه کبرا تری دی cobra 3d ، برنامه گنجیاب و طلایاب ویندوز برای کامپیوتر، برنامه اسکن سه بعدی و … با اسم های مختلف فروخته میشن که همشون رو کامل بررسی کردیم و نتیجه ای ازشون نمیگیرید، به هیچ عنوان براشون هزینه نکنید. لازم به ذکر است که در پکیج بعدی و بروزرسانی بعدی این برنامه ها رو رایگان ارائه میکنیم.

 

 

 

بزودی برنامه visualizer 3D okm ویژوالایزر سه بعدی (تری دی) به صورت جدا در سایت قرار داده خواهد شد. برنامه ویژوالایزر تری دی 3D یک نرم افزار حرفه ای آنالیز و اسکن زیر زمین به صورت تصویری هست که روی انواع دستگاه های گنجیادانلود فلزیاب اندرویدب و دفینه یاب کار می کند.

Mobile Sina 

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شیشوان بوک

دانلود دوره های آموزشی پرایس اکشن
https://www.facebook.com/MobileSina
https://www.instagram.com/Mobile.sina7

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی