محصولت سامسونگ با تخفیف استثنایی
دانلود کتاب آموزش اکسپرت نویسی فارکس

دانلود کتاب آموزش اکسپرت نویسی فارکس

آموزش زبان برنامه نویسی MQL (ساخت اکسپرت و اندیکاتور متاتریدر) با حجم 113 مگابایت

لینک دانلود مستقیم:

... ......,......... دانلود.......

آموزش زبان MQL برای اکسپرت نویسی و ساخت اندیکاتور
MQL مخفف MetaQuotes Language یک زبان برنامه نویسی است که به طور انحصاری توسط نرم افزار MetaTrader برای ایجاد ربات های معاملاتی خودکار و اندیکاتور های بازار مالی مورد استفاده قرار می گیرد.

برنامه نویسان که اسکریپت های MQL می نویسند باید از برنامه نویسی شی گرا ، سینتکس MQL و بازارهای مالی که قصد دارند اسکریپت های ام کیو ال را در آنها مستقر کنند ، آگاهی کافی داشته باشند.

هدف از نوشتن اسکریپت های MQL این است روند تجزیه و تحلیل بازارهای مالی ، در درجه اول بازارهای ارز (Forex) و تجارت ابزارهای مالی به صورت خودکار انجام شود.

اگر علاقه مند به یادگیری زبان برنامه نویسی MQL هستید، یکی از بهترین روش های آموزشی استفاده از کتاب های الکترونیکی با فرمت PDF است زیرا در تمامی پلتفرم ها و در هر شرایط زمان و مکانی می توانید از آن برای یادگیری و مطالعه استفاده کنید.

تحلیل گران تکنیکال همواره به دنبال آن هستند تا از نوسانات قیمت مطلع شده و با تشخیص صحیح روندها، از بازار سرمایه و فارکس و بورس سود به دست آورند.

اهمیت این امر هنگامی که تحلیل گر، بازه های زمانی کوتاهی را برای معامله انتخاب کرده است بیش از
پیش هویدا می شود.

خوشبختانه بیشتر تولید کنندگان نرم افزارهای حرفه ای تحلیل تکنیکال این موضوع را متوجه شده و برای این
منظور زبان های برنامه نویسی خاصی را برای خودکار سازی فرآیندها ابداع کرده اند.

لزوم تست صحت و دقت استراتژی های تازه تدوین شده و سنجش میزان قابلیت اتکاء به آنها و همچنین لزوم خودکارسازی معاملات بر اساس این استراتژی ها، از دلایل پیدایش محیط های برنامه سازی در عرصه معاملات آنلاین هستند.

یکی از این زبان های برنامه نویسی MQL است.
با استفاده از MQL میتوان Advisor Expert و Indicator Custom و یا Script برای پلتفرم معاملاتی Metatrader ایجاد نمود.

پلتفرم Metatrader به طور گسترده توسط کارگزاران بازارهای سرمایه مورد استفاده قرار میگیرد . برای ایجاد و ساخت برنامه از نرم افزار MetaEditor استفاده میشود. این نرم افزار بر روی پلتفرم متاتریدر سوار بوده و با نصب پلتفرم دیگر نیازی به نصب مجدد آن نمیباشد.

یادگیری زبان MQL برای اکسپرت نویسی و ساخت اندیکاتور به کمک این کتاب PDF امکان پذیر است.

MetaEditor یک IDE یا به طور کامل محیط توسعه یکپارچه که مخففی ازEnvironment Development Integrated است میباشد. منظور از IDE برنامه ی نرم افزاری است که برای کمک به برنامه نویسان و توسعه دهندگان جهت ساخت نرمافزار طراحی شده است. بطور ساده محیطی است که برنامه در آن نوشته و ویرایش میشود. اکثرIDE ها شامل یک ویرایشگر کد منبع , یک یا چند کامپایلر و یک اصلاح کننده خطا میباشند.

کتاب آموزش زبان MQL برای اکسپرت نویسی و ساخت اندیکاتور
مشخصات کتاب الکترونیکی :
نام کتاب : آموزش زبان برنامه نویسی MQL
فرمت فایل : PDF
زبان نگارش : فارسی
امکان پرینت : دارد
کتاب آموزش زبان برنامه نویسی MQL برای اکسپرت نویسی و ساخت اندیکاتور به زبان فارسی با فرمت PDF را هم اکنون می توانید از داتیس نتورک خرید و دانلود کنید. این کتاب در یادگیری نحوه ساخت اکسپرت و اندیکاتور برای بازار های فارکس و بورس و کریپتوکارنسی به شما کمک خواهد کرد. بلافاصله پس از پرداخت می توانید کتاب را دریافت کنید.

دانلودdownload

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شیشوان بوک

دانلود دوره های آموزشی پرایس اکشن
https://www.facebook.com/MobileSina
https://www.instagram.com/Mobile.sina7

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی